poniedziałek, 6 maja 2013

Dobry początek nie jest zły

Wiosna! Czas zmienić buty w samochodzie.

Udałam się do zakładu wulkanizacyjnego. Nie umawiałam się wcześniej. Ryzyk fizyk, może zmienią mi opony od razu... Jest nieźle. Przede mną jeden samochód. Czas oczekiwania 30 minut. No to czekam. Minęła już godzina. Teraz moja kolej. Dobrze, że wzięłam coś do poczytania. Ostatecznie spędziłam w warsztacie dwie godziny. Płacę.

Mechanik: a co Pani tam tak czyta?
Ja: książkę, bardzo ciekawą zresztą
M: kryminał jakiś?
Ja: nie, o zdrowym odżywianiu
M: łeeee...
Ja: no pewnie, kto by tam chciał się zdrowo odżywiać
M: no właśnie...

Ja chcę! (pomyślałam)

Niniejszym ogłaszam początek nowego bloga. Bloga o dobrym traktowaniu. Bo to od nas zależy nasze zdrowie i wiele aspektów naszego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz, doceniam, że odwiedzasz moją stronę